Wednesday, March 06, 2013

Illustration



We are currently working wth illustration, and this week we should design an illustration for this article. I resieved a lot of feedback from my teacher and my classmates, so I think I can do it even better next week. This image was, for me, an atempt to illustrate Danish culture and Saudi-Arabian culture mixed together, to find a medium way.

[Vi arbejder i øjeblikket med illustration, og i denne uge skulle vi designe en illustration for denne artikel. Jeg fik en masse konstruktiv kritik af min lærer og mine klassekammerater, så jeg tror jeg kan gøre det endnu bedre næste uge. Dette billede, var for mig, et forsøg på at illustrere dansk kultur og saudi-arabisk kultur blandet sammen, for at finde en gylden middelvej.]

No comments:

Post a Comment